Pokroku na stavbě II. etapy si lze všimnout prakticky na každém metru z celkem 4316 metrů dlouhého díla. Oba mosty nacházející se na počátku stavby jsou již vybetonované a během srpna se u nich chystala pokládka izolace. Most překonává trať ČD a silnici II/477, na níž je zachován kyvadlový provoz v jednom jízdním pruhu. Jelikož je mostovka pravého mostu již vybetonovaná, bude možné brzy odstranit podpěrnou konstrukci, která již u levého mostu není.
Nedaleko od tohoto přemostění se nachází stavební objekt SO 214. Tím je most přes potok Baštice, kde také došlo k výraznému posunu, jelikož byla provedena betonáž pravého mostu.
Dále na trase pokračovaly práce na zpevnění (pomocí betonové injektáže) a zabezpečení svahu u zářezu. U mostu přes řeku Morávku (v km 6,205) pokročily práce také na montáži a svařování ocelové konstrukce levého mostu, kde byla svařena bezmála polovina celkové konstrukce. U pravého mostu se chystala betonáž prvních částí mostovky.
U pravého mostu přes silnici I/48 (v km 6,924) bylo v průběhu srpna také možné zaregistrovat viditelný posun ve výstavbě. Stavbaři zde připravovali bednění před nadcházející betonáží mostovky. Mezi tímto mostem a mostem přes trať ČD v km 7,422 přibyly další vrstvy zeminy do násypu. U samotného mostu přes trať ČD probíhala betonáž mostovky u pravého mostu (u levého je již hotová).
Novotu již září dokončená přechodová oblast mostu (resp. vrchní část krajní opěry) na křižovatkové větvi MÚK Dobrá na úplném konci stavby.
Záběry z postupu prací v srpnu jsou k vidění zde: