Zejména na mostních objektech lze zaregistrovat nejviditelnější práce při budování druhé části obchvatu Frýdku Místku. Jedna z krajních podpěr mostu přes trať ČD a silnici II/477 měla v průběhu června svoji krajní podpěru vybetonovanou, u druhé se betonáž konstrukce s železobetonu intenzivně připravovala. Na místě tak probíhalo např. svařování ocelových výztuží, které budou součástí mostních opěr. Šířka základu tohoto mostu bude 6,5 m, šíře opěr pak přes 28 m. Také u dalšího mostu přes potok Baštice (v km 4,930) byly připraveny výztuže, které budou zabetonovány do základů tohoto jednopolového mostu.
Příprava na betonáž běžela také u nejdelšího mostu stavby, a to toho přes řeku Morávku (v km 6,205). Kromě základů opěr se chystala také betonáž prvních pilířů. Jejich základy jsou na pilotách a vždy společně pro dvojici pilířů. Za mostem přes silnici I/48 již byly patrné výsledky zemních úprav spodní části hlavní trasy. Zemní práce a další činnost byly patrné také na konci úseku u MÚK Frýdek-Místek-východ, kde se D48 bude po svém napojovat na stávající trasu dálnice.