Na nejdelším mostě II. etapy obchvatu Frýdku-Místku se pořád pracuje. Trasa D48 překlene řeku Morávku a její okolí sedmipolovým mostem (v km 6,205) délky 441 m, přičemž samotnou řeku kříží polem o rozpětí 90 m. Na místě stále pokračuje armování před betonáží a rovněž samotná betonáž horní desky mostovky. Na počátku i konci (pravého) mostu jsou již první pole úspěšně vybetonována. Pokrok je viditelný i na dalších stavebních objektech.
U mostu překonávajícího trať ČD a silnici II/477 došlo v uplynulém období k navážce dalších vrstev zeminy do přilehlého násypu. Provoz pod mostem byl i nadále veden kyvadlově. U následného mostu (jeho levé poloviny) přes potok Baštice se připravovala opěrná konstrukce před bedněním mostovky. Nedaleko od tohoto místa pokračovaly práce na zajištění stabilizace svahu na kopci Hůrky mezi Starým Městem a Skalicí, a to betonáží pilotové stěny.
Také na mostu přes silnici I/48 (v km 6,924) nastal posun, když se začala chystat betonáž jeho levé poloviny. U mostů na MÚK dobrá probíhala pokládka izolace.
Na postup prací v průběhu října se lze podívat zde: